14 Haziran 2013

ANANASLI PELTE

Ananaslı peltenizi taze ananas ile de süsleyebilirsiniz
MALZEMELER:
  • 1 Kg. ananas suyu,
  • 3 Yemek kaşığı mısır nişastası,
  • 2 Yemek kaşığı şeker,
  • 15-20 Adet bebe bisküisi,
HAZIRLANIŞI:
  1. Nişastayla toz şeker bir tencere içinde karıştırılır.
  2. Ananas suyu ilave edilir ve ocakta karıştırarak kaynatılır. Kıvamı koyu olursa biraz su eklenebilir.
  3. Bebe bisküisinin yarısı servis kabına seyrek olarak dizilir, peltenin yarısı üzerine dökülür, geri kalan bisküiler de peltenin üzerine seyrek olarak dizilir, en üste kalan pelte dökülür.
  4. Buzdolabında iyice soğuduktan sonra servis yapılır.
  5. Ben akşam vakti acele yaptım taze ananasım yoktu ama ananslar araya ve üste doğranabilir meyveli hafif bir yaz tatlısı olur. Afiyet olsun...

4 yorum:

  1. Özellikle çocuklar için güzel bir tarif lmuş ellerine sağlık..:)

    YanıtlaSil
  2. Cocuklarin cok sansli sekerim ellerine saglik ben cocukken boyle annemde guzel tatlilar goremedim tek misafirlere yapardi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumların için teşekkürler sen de yapabilirsin bu tatlıların yapımı çok kolay ve zevkli ben de zaten o yüzden buraya tarifleri yazıyorum

      Sil
  3. Eminim senin annen de güzel şeyler yapıyordur en azından misafirlere yaparken sen de yemişsindir herhalde )))

    YanıtlaSil