27 Şubat 2011

SABLE BİSKÜVİSİ

MALZEMELER:
  • 250 Gr. yumuşak tereyağı
  • 1 Su bardağı pudra şekeri
  • 3 yumurta
  • 1 Paket vanilin
  • 1 Paket kabartma tozu
  • Alabildiğine un
HAZIRLANIŞI:
  1. Bütün malzemeyi elini bırakacak kadarun ekleyerek yoğurun.
  2. Kalıba doldurup tepsiye kurabiyeleri sıkın.
  3. Orta ısıdaki fırında hafif pembeleşene kadar pişirin.
NOT:  Bu tarifi 14 yaşındayken yapmıştım pasta defterimin ilk sayfalarında buldum sizlerle paylaşayım dedim. O zamanlarda herkes yer tarif alırdı üstelik tüm tarifleri ben yazardım. Özellikle annemin gün arkadaşları kızım bana da yaz bana da yaz derlerdi. Tarif yazmaktan bir hayli yorulmuşdum o yüzden bu blog işi çok hoşuma gitti bir kez yazıyorum soranlara veriyorum adresi rahat ediyorum. Yakında yapar fotoğrafını koyarım nostalji olur inş...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder