13 Aralık 2011

YEŞİL MERCİMEKLİ SALATA


MALZEMELER:

  • 1 Su bardağı yeşil mercimek
  • 3-4 Dal yeşil soğan
  • 1/3 Demet maydanoz
  • 1/3 Demet dereotu
  • 1/3 Demet taze nane
  • Zeytinyağı
  • Limon
  • Tuz, karabiber, kırmızı pulbiber


HAZIRLANIŞI:

  1. Mercimekleri iyice haşlayın isterseniz önceden ıslatın daha kolay haşlanır. Suyunu süzün.
  2. Yeşillikleri doğrayın. 
  3. Tüm malzemeyi ve soğumuş mercimekleri karıştırın.
  4. Zeytinyağını, limon suyunu, tuzunu, biberini arzu ettiğiniz kadar atın.
  5. Afiyet olsun.

2 yorum:

  1. Ayşe merhaba, siteni alışkanlık haline getirdim, sürekli girip bakıyorum yeni birşey varmı diye:) yalnız yaptıklarının resimlerinide eklesen daha ilgi çekici olur kendi adıma:)kolay gelsin, sevgiler - nihal

    YanıtlaSil
  2. Nihal'ciğim çok memnun oluyorum böyle yorumları görünce vatana millete faydalı oluyorum diye. Ben de tam yorumunu okuduğum gün bu salatanın fotoğrafını koyacaktım elimden geldiği kadar iş yoğunluğu arasında blogu güncellemeye çalışıyorum. Bu arada telefonun ben de yok görüşelim neler yapıyorsun.

    YanıtlaSil